Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-08-2022, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №4 тендерної документації. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
ID закупівлі: efe2ab6ef83f48b096ead4ecc7283ebe
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 55 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня" |
ЄДРПОУ: | 04528442 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Брянка Надія |
Телефон: | 380352521953 |
E-mail: | d.lik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Клінічна 1а |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.1.1, Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору з КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердичівської міської ради та копії видаткових накладних, що не підтверджують факт передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.1.1 Додатку 2 Тендерної документації: «1.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, відповідно до предмета закупівлі Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації: копію(ї) договору(ів); копію(ї) видаткової(их) накладної(их)/акту(ів) прийомки передачі, що підтверджує(ють) факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або лист-відгук від Замовника». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати видаткові накладні згідно п.1.1 Додатку 2 тендерної документації, які повинні підтверджувати факт виконання аналогічного договору з КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердичівської міської ради в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.