Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-04-2017, 11:00
Заключення договору на закупку лікарських засобів. Заключення договору на закупівлю лікарських засобів. Біцилін-3 (пеніцилін) пор. 600т ОД фл 200 Біцилін-5 (пеніцилін) пор. 1500т ОД ФЛ 300 Дарсіл (сілумарін) таб. в/о 22,5мг №30 УП 120 Дексаметазон (дексаметазон)р-н д/ін. 4мг/мл 1мл N10 ** уп 50 Димедрол (дифенгідрамін) р-н д/ін. 10мг/мл 1мл №10 уп 200 Кальцію глюконат (кальція глюконат) стаб. амп. 100мг/мл 5мл №10 ** уп 150 Реосорбілакт р-н (комб дріг) інф. 200мл ** ФЛ 200 Супрастин (хлорпірамін) р-н. д/ін. 20мг/мл 1мл №5 уп 20 Натрію хлорид р-н д/інф. 0,9% 200мл конт. ** уп 100 Р-н хлоргексидину 0,02% 200 мл стер. ФЛ 3 Вимоги до закупівлі;Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника в складські прміщення замовника. Гарантія поставки згідно найменувань лікарських засобів (НЕ ЗСИЛАТИСЬ В ПРОПОЗИЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ НЕПАТЕНТОВАНУ НАЗВУ ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ) та кількості одиниць згідно вказаного переліку. Вразі поставки неякісного товару , Покупець зобов’язаний. ЗА СВІЙ РАХУНОК замінити поставлений товар протягом п’яти робочих днів. Покупець має право, протягом встановленого чинним законодавством України строку,пред’явити постачальнику претензії ,щодо якості товару. Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - наявність ліцензіі на аптечне виробництво; - копія реєстраційного посвідчення (свідоцтво),паспорт або сертифікат якості,санітарно – гігієнічний висновок,тощо на предмет закупівлі; - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). - Надання електронного варіанту видаткової накладної в форматі Excel при поставці товару.
ID закупівлі: ebd6631ed5bd437c8c252d289103f321
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 47 087,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 236,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Шкірно - венерологічний диспансер Солом'янського р-ну м. Києва |
ЄДРПОУ: | 26189518 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волкова Марія Валентинівна |
Телефон: | 380442453897 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, Патріарха Мстислава Скрипника, 48 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.