Закупівлю оголошено - 17-12-2025, 17:35. Дата останніх змін - 17-12-2025, 17:35

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2025-12-17-023506-a Крісла офісні від замовника Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи від 12/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-17-023506-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-17-027705-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 17:35
по 20-12-2025, 12:59

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
74500
74 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
ЄДРПОУ:00699690 Досьє YouControl
Сайт:http://vetlabresearch.gov.ua/
Контактна особа:Телевна Людмила
Телефон:+0442433755
E-mail:televnayaexpert@gmail.com
Місцезнаходження:
03151, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Донецька, 30
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

30
штука
03151 , Україна , Київська область , Київ , Донецька, 30 ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендSIGNALАктивна17-12-2025, 17:33
Основний матеріал корпусуметалАктивна17-12-2025, 17:33
Основахрестовина з роликамиАктивна17-12-2025, 17:33
Матеріал оббивки спинкисітка, тканинаАктивна17-12-2025, 17:33
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна17-12-2025, 17:33
ГойданняТакАктивна17-12-2025, 17:33
Регулювання висоти спинкиТакАктивна17-12-2025, 17:33
Наявність підлокітниківТакАктивна17-12-2025, 17:33
Регулювання висоти сидінняТакАктивна17-12-2025, 17:33
Висота спинки у верхньому положеннівід 710 до 710міліметрАктивна17-12-2025, 17:33
Висота сидіння у верхньому положеннівід 570 до 570міліметрАктивна17-12-2025, 17:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 17:35:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 17:33:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за договором здійснюються на умовах оплати по факту поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної з боку Покупця видаткової накладної протягом 10 робочих днів, за умови наявності коштів на рахунку Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем бюджетних призначень на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ