Закупівлю оголошено - 16-12-2025, 15:06. Дата останніх змін - 16-12-2025, 15:06

Стільці офісні YOUNG (DENVER BF ET) за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (н.п. ДК 021:2015 39112000-0: Стільці)

Стільці офісні YOUNG (DENVER BF ET) за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (н.п. ДК 021:2015 39112000-0... Державна закупівля - UA-2025-12-16-016707-a Стільці офісні YOUNG (DENVER BF ET) за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (н.п. ДК 021:2015 39112000-0: Стільці) від замовника ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-16-016707-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-16-022152-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 15:06
по 19-12-2025, 00:00

39110000-350559-40996564

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
23500
23 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:44074548 Досьє YouControl
Контактна особа:Акдерлі Марина Володимирівна
Телефон:+380964906975
E-mail:viddil_kult_bmr@ukr.net
Місцезнаходження:
68702, Україна, Одеська область,Болград, вул. Поштова, буд. 30
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

15
штука
68730 , Україна , Одеська область , Болградський район, с. Табаки , вул. Захисників України, 2 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендYOUNGАктивна16-12-2025, 15:02
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна16-12-2025, 15:02
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна16-12-2025, 15:02
Тип ніжокзвичайніАктивна16-12-2025, 15:02
Матеріал каркасуметалАктивна16-12-2025, 15:02
Наявність підлокітниківНіАктивна16-12-2025, 15:02
Наявність конференц-столикаНіАктивна16-12-2025, 15:02
ХромуванняНіАктивна16-12-2025, 15:02
Наявність спинкиТакАктивна16-12-2025, 15:02
Висота сидіння480міліметрАктивна16-12-2025, 15:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:06:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:02:53
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Замовником здійснюється за фактично поставлений (переданий) Постачальником якісний Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ