Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 19:22. Дата останніх змін - 12-12-2025, 19:22

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2025-12-12-021416-a Стільці офісні від замовника Житомирська обласна прокуратура від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-021416-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-026683-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 19:22
по 17-12-2025, 10:00

Строк поставки Товару – до 25 грудня 2025 року. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
102000
102 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Житомирська обласна прокуратура
ЄДРПОУ:02909950 Досьє YouControl
Контактна особа:Романова Ольга Анатоліївна
Телефон:380980960893
E-mail:mtz@zhit.gp.gov.ua
Місцезнаходження:
10008,, Україна, Житомирська область,Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

68
штука
10008, , Україна , Житомирська область , Житомир , Святослава Ріхтера, будинок 11 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендAMFАктивна12-12-2025, 19:22
Матеріал каркасуметалАктивна12-12-2025, 19:22
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна12-12-2025, 19:22
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна12-12-2025, 19:22
Тип ніжокполозиАктивна12-12-2025, 19:22
Наявність підлокітниківНіАктивна12-12-2025, 19:22
Висота сидіннявід 450 до 450міліметрАктивна12-12-2025, 19:22
Наявність конференц-столикаНіАктивна12-12-2025, 19:22
ХромуванняТакАктивна12-12-2025, 19:22
Наявність спинкиТакАктивна12-12-2025, 19:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 19:22:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 19:22:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ