Закупівлю оголошено - 11-12-2025, 19:36. Дата останніх змін - 11-12-2025, 19:36

Стільці, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

Стільці, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або еваку... Державна закупівля - UA-2025-12-11-022931-a Стільці, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади від замовника КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ" від 12/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-11-022931-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-11-028094-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2025, 19:36
по 16-12-2025, 10:00

Постачання здійснюється в межах України за замовленням Покупця, за рахунок, силами та засобами Продавця. Тип: офісний, стілець для відвідувачів і персоналу • Матеріал каркасу • метал • Матеріал оббивки сидіння тканина • Матеріал оббивки спинки • тканина • Висота сидіння (міліметр) 500 • Наявність підлокітників • Ні • Тип ніжок звичайні • Наявність спинки Так • Колір: чорний

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
50000
50 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
ЄДРПОУ:42815794 Досьє YouControl
Контактна особа:Ганна Потічна
Телефон:+380983896631
E-mail:zakupki.m.ehub@gmail.com
Місцезнаходження:
87500, Україна, Донецька область,місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

50
штука
Україна ,
по 24-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна11-12-2025, 19:30
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна11-12-2025, 19:30
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна11-12-2025, 19:30
Матеріал каркасуметалАктивна11-12-2025, 19:30
Наявність спинкиТакАктивна11-12-2025, 19:30
Наявність конференц-столикаНіАктивна11-12-2025, 19:30
Наявність підлокітниківНіАктивна11-12-2025, 19:30
Висота сидіннявід 499 до 500міліметрАктивна11-12-2025, 19:30
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 19:36:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 19:30:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар буде проводитися протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту постачання Товару на підставі видаткових накладних. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ