Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 16:49. Дата останніх змін - 05-12-2025, 16:49

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-12-05-017182-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-017182-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-021093-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 16:49
по 10-12-2025, 00:00

*Учасник при формуванні ціни пропозиції повинен враховувати вимоги постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 04.04.2001 р. «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету». Де крісло офісне – 2500 грн з ПДВ; стілець офісний – 1500 грн з ПДВ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
9898
9 898 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Хомич Лілія
Телефон:380973979451
E-mail:gagarina20@ukr.net
Місцезнаходження:
04050, Україна, м. Київ,вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, 550мм

1
штука
33028 , Україна , Рівненська область , Рівне , вул. Словацького, буд. 7 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основний матеріал корпусупластикАктивна05-12-2025, 16:45
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна05-12-2025, 16:45
Основахрестовина з роликамиАктивна05-12-2025, 16:45
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна05-12-2025, 16:45
Висота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 570міліметрАктивна05-12-2025, 16:45
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм

6
штука
33028 , Україна , Рівненська область , Рівне , вул. Словацького, буд. 7 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна05-12-2025, 16:45
Матеріал каркасуметалАктивна05-12-2025, 16:45
ХромуванняНіАктивна05-12-2025, 16:45
Висота сидіння460міліметрАктивна05-12-2025, 16:45
Наявність конференц-столикаНіАктивна05-12-2025, 16:45
Наявність спинкиТакАктивна05-12-2025, 16:45
Наявність підлокітниківНіАктивна05-12-2025, 16:45
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:49:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:48:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ