Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 16:43. Дата останніх змін - 04-12-2025, 16:44

код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів освіти Оболонського району м. Києва, в т.ч. для укомплектування укриттів)

код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів освіти Оболонського району м. Києва, в т.ч. для укомплектування укриттів)... Державна закупівля - UA-2025-12-04-018912-a код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів освіти Оболонського району м. Києва, в т.ч. для укомплектування укриттів) від замовника Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-018912-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-022736-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 16:43
по 09-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 16:43
по 12-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 12-12-2025, 11:03

Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14029920
14 029 920 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:70 149,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:140 299,20 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37445442 Досьє YouControl
Контактна особа:Кравченко Катерина
Телефон:380444199838
E-mail:uoortender@gmail.com
Місцезнаходження:
04211, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЙОРДАНСЬКА, будинок 11-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Ш ...
14 029 920 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-12-2025, 11:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл учнівський 2-місний, регульований по висоті, № 4-6

1 051
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець Т-подібний, регульований по висоті, №4-6, з покриттям HPL

2 102
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл учнівський 2-місний на плоскоовальній трубі, регульований по висоті, №4-7

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець Т-подібний на плоскоовальній трубі, регульований по висоті, №4-7, з покриттям HPL

8
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл для їдальні на 4 персони з покриттям HPL

56
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець для їдальні з покриттям HPL

224
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл для їдальні 4-місний на плоскоовальній трубі, регульований по висоті, №4-6

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лава без спинки 2-місна, на плоскоовальній трубі, регульована по висоті, №4-6

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лава без спинки 3-місна, на плоскоовальній трубі, регульована по висоті, №4-6

109
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл для гри, регульований по висоті

3
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець дитячий дерев'яний, ростова група №3

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ліжко дитяче з фотодруком (з матрацом)

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ліжко дерев’яне (з матрацом)

25
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 3-місна

18
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дитячий куточок для спортінвентарю

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло-мішок (пуф), 80х100 см

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло-мішок, 100х140 см

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло-мішок, 60х90 см

25
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка настінна магнітна для крейди (5 робочих поверхонь)

28
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка коркова настінна

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фліпчарт на тринозі для крейди

26
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка обертова двостороння для крейди

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий з 3-ма шухлядами

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий без полиці

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл комп'ютерний з місцем під системний блок

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл кутовий з тумбою на чотири шухляди, 1300х1300х750мм

84
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий кутовий з тумбою на 4 шухляди, 1550х1200х750 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий кутовий, 1300х1200х750 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Полиця для клавіатури

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий кутовий з тумбою мобільною

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл бібліотекара

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба мобільна

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба з дверцею та нішею

50
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба на 4 шухляди

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа-органайзер з лотками

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа напівзакрита з чотирма дверцятами, 702х405х2115 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа напівзакрита з двома дверцятами, 702х405х2115 мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа металева для одягу 4-секційна

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу з висувною штангою 2-дверна, 802х403х1816 мм

42
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу з висувною штангою та полицями, 719х405х2025 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа 4-дверна з 2-ма скляними дверцятами та полицями, 719х405х2025 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу і книг закрита 2-дверна, 802х519х1816 мм

29
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна, 802х403х1816 мм

61
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа книжкова напівзакрита 4-дверна, 802х403х1816 мм

31
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів напівзакрита 2-дверна, 850х432х1864мм

9
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для таблиць, 850х432х1864мм

3
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа книжкова відкрита

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж книжковий односторонній

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Антресоль 2-дверна, 802х519х372 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Антресоль 2-дверна, 802х403х372 мм

3
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів закрита 4-дверна, 700х350х2050 мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів закрита 4-дверна, 700х290х2050 мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів напівзакрита 4-дверна, 700х400х2188мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів напівзакрита 4-дверна, 700х350х2050мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу з висувною штангою, 600х400х2188мм

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів напівзакрита 2-дверна, 700х365х1900 мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Антресоль 2-дверна, 700х365х502 мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 4-дверна закрита, 700х365х2200 мм

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 4-дверна закрита, 780х365х2200 мм

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа купе для зберігання 3-дверна

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Диван без підлокітників

82
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Диван з підлокітниками

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло офісне

61
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець офісний

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець ISO (тканина)

18
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець розкладний

1 395
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло для актового залу м'яке 3-місне (тканина)

20
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вішалка для одягу

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 26-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 16:44:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 16:34:55
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 16:34:55

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів освіти Оболонського району м. Києва, в т.ч. для укомплектування укриттів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (1% від очікуваної вартості): 140 299,20 грн (сто сорок тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень 20 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог чинного законодавства). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів освіти Оболонського району м. Києва, в т.ч. для укомплектування укриттів)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. 5.1. Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до пункту 3 статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю). Інформація для оформлення платіжної інструкції: Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А Код ЄДРПОУ: 37445442 IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Умови надання, повернення (неповернення) забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються договором застави, проєкт якого наведений у Додатку 9. Учасник у складі пропозиції надає лист-погодження щодо виконання умов договору застави (забезпечення виконання договору), в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Договір застави (забезпечення виконання договору) укладається не пізніше дати укладення договору про закупівлю, для чого Учасник-переможець надає Замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави за формою, яка встановлена Додатком 9 цієї тендерної документації. 5.2. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника переможця. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 5.3. За письмовим зверненням Постачальника, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору не пізніше 5-ти календарних днів після документального підтвердження належного виконання договірних зобов’язань, крім випадків передбачених пунктом 5.5. 5.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору, укладеного за результатами закупівлі, в частині строків (термінів), асортименту, якості, кількості, комплектності і виключно за цінами згідно з умовами Договору. 5.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 5.1. цього розділу до Державного бюджету України у разі: - порушення Постачальником істотних умов Договору, укладеного за результатами закупівлі; - невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань по Договору, укладеному за результатами закупівлі (невідповідність якості, та/або кількості, та/або асортименту, та/або комплектності товару, та/або строків (термінів) постачання товару, тощо); - непідписання учасником, який визначений переможцем, Договору, укладеного за результатами закупівлі, у передбачений законодавством термін. інших дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 16:43:13
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ