Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 14:44. Дата останніх змін - 04-12-2025, 14:44

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-12-04-013731-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-013731-a / на ProZorro / на DoZorro
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 14:44
по 09-12-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
175000
175 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:36038290 Досьє YouControl
Контактна особа:Відділ закупівель Софія
Телефон:380635254094
E-mail:dz.sd@cip.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

70
штука
Україна ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна04-12-2025, 14:41
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна04-12-2025, 14:41
Матеріал каркасуметалАктивна04-12-2025, 14:41
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна04-12-2025, 14:41
БрендHOMARTАктивна04-12-2025, 14:41
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна04-12-2025, 14:41
Наявність спинкиТак, НіАктивна04-12-2025, 14:41
Наявність конференц-столикаТак, НіАктивна04-12-2025, 14:41
Висота сидіннявід 480 до 480міліметрАктивна04-12-2025, 14:41
ХромуванняТак, НіАктивна04-12-2025, 14:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 14:43:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 14:42:28
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ