Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 11:35. Дата останніх змін - 03-12-2025, 11:35

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2025-12-03-006657-a Стільці офісні від замовника Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-006657-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-007069-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 11:35
по 06-12-2025, 13:00

1. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору. 2. Поставка Товару здійснюється за адресою: Львівська область, Шептицький район, місто Сокаль, вулиця Шашкевича, 86 (Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області). 3. Строк поставки Товару: з дня укладення договору та до 25 грудня 2025 року. 4. Постачальник повідомляє Покупця у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal) не менше ніж за 3 (три) робочих дні про дату та орієнтовний час поставки Товару. 5. Товар поставляється на умовах DPU (Delivered at place Unloaded - поставка в місці з розвантаженням) відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів Інкотермс Міжнародної торгової палати у редакції 2020 року, яка є погодженою Сторонами (далі – Інкотермс). У разі розбіжностей між Інкотермс та цим Договором, цей Договір має переважну силу. 6.Оплата Товару здійснюється Покупцем після його прийняття шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно банківських реквізитів, вказаних у Договорі, виставленого рахунку на оплату і отриманих видаткових накладних. 7. Розрахунки здійснюються Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.. 8. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Покупця не застосовуються. 9. У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. 10. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної чи її неналежного оформлення. 11. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. 12. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Постачальника. 13. Оплата за даним Договором проводиться у національній валюті України – гривні.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
58914
58 914 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області
ЄДРПОУ:41829167 Досьє YouControl
Контактна особа:Понурок Ростислав Сергійович
Телефон:380931330856
E-mail:centrosvitasokal@gmail.com
Місцезнаходження:
80000, Україна, Львівська область,Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм

60
штука
80000 , Україна , Львівська область , Сокаль , ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасуметалАктивна03-12-2025, 11:34
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна03-12-2025, 11:34
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна03-12-2025, 11:34
Тип ніжокзвичайніАктивна03-12-2025, 11:34
Висота сидіннявід 480 до 500міліметрАктивна03-12-2025, 11:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 11:35:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 11:34:49
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ