Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 09:31. Дата останніх змін - 02-12-2025, 09:31

Обладнання для харчоблоку, а саме: холодильник для КЗ "Червоношахтарська гімназія" Лозуватської сільської ради

Обладнання для харчоблоку, а саме: холодильник для КЗ "Червоношахтарська гімназія" Лозуватської сільської ради... Державна закупівля - UA-2025-12-02-001508-a Обладнання для харчоблоку, а саме: холодильник для КЗ "Червоношахтарська гімназія" Лозуватської сільської ради від замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-001508-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-001361-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 09:31
по 05-12-2025, 08:00

Постачальник зобов’язується поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам державних стандартів, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинними нормативно-правовими актами України для такого виду Товару, та підтверджуються відповідними посвідченнями, сертифікатами відповідності тощо, виданими компетентними органами та/чи виробниками Товару. Товар в цілому та його комплектуючі повинні бути новими, оригінальними, раніше не використовуваними, без дефектів та пошкоджень, прихованих недоліків, безпечними для здоров’я людини. Товар має в повній мірі реалізовувати своє функціональне призначення. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. У разі поставки Товару неналежної якості або виявлених недоліків у поставленому Товарі протягом його гарантійного терміну, Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Постачальник дає гарантію, що весь Товар не має дефектів, пов’язаних з матеріалом, з якого виготовлений, або із процесом його виробництва. Якщо протягом дії гарантійного строку будуть виявлені недоліки в роботі Товару, які унеможливлюють належну експлуатацію Товару, гарантійний термін збільшується на час усунення Постачальником недоліків (гарантійного ремонту Товару). Замовник має право пред’явити вимоги до Постачальника, пов’язані з недоліками Товару: по якості та/або комплектності в частині видимих недоліків, якщо недоліки виявлені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару. У разі виявлення зазначених недоліків Товару Замовник сповіщає про це Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виявлення недоліків. Допускається сповіщення Постачальника телефонним зв’язком та (або) електронною поштою. Уповноважений представник Постачальника зобов’язаний прибути до Замовника протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання сповіщення для огляду Товару та складання двостороннього акту про виявлення недоліків (далі – Акт). У разі неявки представника Постачальника у встановлений строк, Замовник має право скласти Акт в односторонньому порядку. Такий Акт буде мати доказове значення та повну юридичну силу. Постачальник зобов’язаний протягом 7 (семи) календарних днів після дати отримання Акта своїми силами та за свій рахунок прийняти та вивезти Товар, усунути виявлені недоліки або замінити його на якісний Товар. Строк поставки Товару –17.12.2025 року. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника в момент його передачі згідно з видатковою накладною та актом прийому-передачі. Приймання Товару проводиться за кількістю та якістю згідно з товаросупроводжувальними документами. Поставка та розвантаження Товару здійснюються транспортом, силами та за рахунок Постачальника за адресою Замовника: 53032, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Вільне, вул. Меліоративна буд.2А Товар має бути упакований таким чином, щоб виключити можливість псування або знищення його під час транспортування та розвантаження. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
18500
18 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43946489 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Юріївна
Телефон:+380989438079
E-mail:tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Місцезнаходження:
53020, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Холодильники

1
штука
53032 , Україна , Дніпропетровська область , Криворізький район, с. Вільне , вул. Меліоративна, 2А ,
по 17-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Клас енергозбереженняА+Активна02-12-2025, 09:31
Тип компресоразвичайнийАктивна02-12-2025, 09:31
ТипдвокамернийАктивна02-12-2025, 09:31
Спосіб встановленняокремийАктивна02-12-2025, 09:31
БрендGRUNHELMАктивна02-12-2025, 09:31
Перенавішування дверейТакАктивна02-12-2025, 09:31
ДисплейНіАктивна02-12-2025, 09:31
Система розморожування No frostТакАктивна02-12-2025, 09:31
Наявність морозильної камериТакАктивна02-12-2025, 09:31
Глибинавід 60.0 до 60.0сантиметрАктивна02-12-2025, 09:31
Ширинавід 60.0 до 60.0сантиметрАктивна02-12-2025, 09:31
Висотавід 186.0 до 186.0сантиметрАктивна02-12-2025, 09:31
Гарантіявід 3 до 3місяцьАктивна02-12-2025, 09:31
Кількість компресоріввід 1 до 1одиницяАктивна02-12-2025, 09:31
Об'єм морозильної камери (загальний)від 76.0 до 76.0літрАктивна02-12-2025, 09:31
Об'єм холодильної камери (загальний)від 298.0 до 298.0літрАктивна02-12-2025, 09:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 09:31:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 09:31:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ