Закупівлю оголошено - 24-11-2025, 17:20. Дата останніх змін - 24-11-2025, 17:20

Стелажі металеві

Стелажі металеві... Державна закупівля - UA-2025-11-24-017633-a Стелажі металеві від замовника Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві від 11/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-24-017633-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-24-021598-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-11-2025, 17:20
по 27-11-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
29928
29 928 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
ЄДРПОУ:38620155 Досьє YouControl
Сайт:https://kyiv.dsns.gov.ua/
Контактна особа:Анастасія Моркотенко
Телефон:+380442783698
E-mail:a.morkotenko@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Володимирська, 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелажі металеві

6
штука
Україна , м. Київ , м.Київ , вул. Героїв полку "Азов", 6 ,
по 03-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірсірийАктивна24-11-2025, 17:19
Тип з'єднаннягвинтовеАктивна24-11-2025, 17:19
Покриття каркасупорошкова фарбаАктивна24-11-2025, 17:19
Тип стійкицільнаАктивна24-11-2025, 17:19
Матеріал каркасуметалАктивна24-11-2025, 17:19
Матеріал полиціметалАктивна24-11-2025, 17:19
БрендМЕТКАСАктивна24-11-2025, 17:19
Навантаження на одну полицювід 150 до 150кілограмАктивна24-11-2025, 17:19
Кількість полицьвід 5 до 5штукаАктивна24-11-2025, 17:19
Глибинавід 600 до 600міліметрАктивна24-11-2025, 17:19
Ширинавід 1000 до 1000міліметрАктивна24-11-2025, 17:19
Висотавід 2000 до 2000міліметрАктивна24-11-2025, 17:19
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 17:20:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 17:19:11
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (РОЗРАХУНКІВ) 5.1. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 5-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника). 5.2. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого рахунку та видаткової накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. 5.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. 5.4. Уразі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ