Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 14:50. Дата останніх змін - 21-11-2025, 14:50

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-8eb71d5061854fa0923662d9815637cb Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Акціонерне товариство Київгаз від 21.11.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-011677-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-013516-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:50
по 27-11-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
50687.5
50 687,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Акціонерне товариство Київгаз
ЄДРПОУ:03346331 Досьє YouControl
Контактна особа:Дзюба Олег
Телефон:380687984379, 380673080664
E-mail:olegdzu@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дивани

2
штука
Україна ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Транспортувальний станрозібранийАктивна21-11-2025, 14:47
Механізм трансформаціїалекоАктивна21-11-2025, 14:47
Колір оббивкисірийАктивна21-11-2025, 14:47
Тип тканинивелюрАктивна21-11-2025, 14:47
НаповнювачпінополіуретанАктивна21-11-2025, 14:47
Основа під матрацпружина зигзаг змійкаАктивна21-11-2025, 14:47
ВиконаннярозкладніАктивна21-11-2025, 14:47
БрендЕЛЕГАНТАктивна21-11-2025, 14:47
ВидпрямийАктивна21-11-2025, 14:47
Ніша для білизнипід закритою кришкоюАктивна21-11-2025, 14:47
Довжина спального місцявід 1950.0 до 1950.0міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
Вагавід 81.0 до 81.0кілограмАктивна21-11-2025, 14:47
Ширина загальнавід 1590.0 до 1590.0міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
Ширина спального місцявід 1400.0 до 1400.0міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
Висота загальнавід 830.0 до 830.0міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
Глибина загальнавід 950.0 до 950.0міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

20
штука
Україна ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокполозиАктивна21-11-2025, 14:47
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна21-11-2025, 14:47
Матеріал каркасуметалАктивна21-11-2025, 14:47
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна21-11-2025, 14:47
БрендSIGNALАктивна21-11-2025, 14:47
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна21-11-2025, 14:47
Наявність спинкиТак, НіАктивна21-11-2025, 14:47
Наявність конференц-столикаТак, НіАктивна21-11-2025, 14:47
Висота сидіннявід 460 до 460міліметрАктивна21-11-2025, 14:47
ХромуванняТак, НіАктивна21-11-2025, 14:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:49:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:48:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          (для платника ПДВ): Оплата у розмірі 80% (вісімдесят відсотків) від ціни поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару (партії Товару) згідно видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          80
          Період (днів):
          10
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          (для платника ПДВ): Остаточний розрахунок у розмірі 20% (двадцяти) відсотків від ціни поставленого Товару (партії Товару) здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку визначеному Податковим кодексом України. (для неплатника ПДВ): Оплата у розмірі 100% (ста відсотків) ціни поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару (партії Товару) згідно видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          20
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підтвердження Постачальником замовлення Покупця на поставку Товару.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ