Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 14:23. Дата останніх змін - 21-11-2025, 14:23

Шкільні меблі (Вішалка - планка)

Шкільні меблі (Вішалка - планка)... Державна закупівля - UA-2025-11-21-010561-a Шкільні меблі (Вішалка - планка) від замовника Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-010561-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-006263-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:23
по 26-11-2025, 10:00

Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника. УВАГА УЧАСНИКАМ! У результаті даної закупівлі звмовник планує отримати вішалки-планки з наступними характеристиками: висота - від 5 см, ширина - від 45 см, без полички, з гачками.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2424
2 424 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
ЄДРПОУ:38821236 Досьє YouControl
Сайт:https://vpu.ldubgd.edu.ua/
Контактна особа:АНТОНЧИК Ірина Іванівна
Телефон:+380432327338
E-mail:vucz@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
21020, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вішалки для рушників для дитячого садочку

8
штука
21020 , Україна , Вінницька область , Місто Вінниця , вулиця Генерала Арабея 7 ,
по 10-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Ширинавід 45міліметрАктивна21-11-2025, 14:17
Висотавід 5міліметрАктивна21-11-2025, 14:17
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:22:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:17:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться в межах бюджетних призначень Замовника, на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару шляхом оплати видаткових накладних Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюється протягом 7 календарних днів з дати відкриття асигнувань на реєстраційних рахунках Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ