Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 10:30. Дата останніх змін - 21-11-2025, 10:30

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2025-11-21-003280-a Стільці офісні від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-003280-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-004167-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 10:30
по 26-11-2025, 00:00

Місце поставки: с. Ковалівка, Миколаївський р-н., Миколаївська обл., вул. Незалежності 45

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
67500
67 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ОЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:41334728 Досьє YouControl
Контактна особа:Іваненко Артем Олександрович
Телефон:380667477438
E-mail:osvita.olshanske@gmail.com
Місцезнаходження:
57113, Україна, Миколаївська область,смт Ольшанське, Миколаївський район, селище міського типу Ольшанське, вул. Шкільна, будинок 25А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

75
штука
57113 , Україна , Миколаївська область , смт Ольшанське , Миколаївський район, селище міського типу Ольшанське, вул. Шкільна, будинок 25А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал каркасуметалАктивна21-11-2025, 10:30
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна21-11-2025, 10:30
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна21-11-2025, 10:30
Висота сидіннявід 300 до 700міліметрАктивна21-11-2025, 10:30
Наявність конференц-столикаНіАктивна21-11-2025, 10:30
Наявність спинкиТакАктивна21-11-2025, 10:30
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 10:30:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 10:30:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ