Закупівлю оголошено - 06-11-2025, 18:44. Дата останніх змін - 06-11-2025, 18:44

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-11-06-016408-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 11/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-06-016408-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-06-020622-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-11-2025, 18:44
по 11-11-2025, 00:00

*Учасник при формуванні ціни пропозиції повинен враховувати вимоги постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 04.04.2001 р. «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету». Де крісло офісне - 2500 грн з ПДВ; стілець - 1500 грн з ПДВ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
64000
64 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Скиба Марина Юріївна
Телефон:380631737673
E-mail:kv1@probation.gov.ua
Місцезнаходження:
04050, Україна, м. Київ,вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

16
штука
03115 , Україна , м. Київ , вул. Святошинська, 27 ,
по 05-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основний матеріал корпусуметалАктивна06-11-2025, 18:42
ОсноваполозиАктивна06-11-2025, 18:42
Матеріал оббивки сидінняшкіраАктивна06-11-2025, 18:42
БрендAMFАктивна06-11-2025, 18:42
Матеріал оббивки спинкишкіраАктивна06-11-2025, 18:42
Регулювання висоти сидінняТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Висота спинки у верхньому положеннівід 540 до 540міліметрАктивна06-11-2025, 18:42
Регулювання висоти спинкиТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Висота сидіння у верхньому положеннівід 540 до 540міліметрАктивна06-11-2025, 18:42
ГойданняТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

16
штука
03115 , Україна , м. Київ , вул. Святошинська, 27 ,
по 05-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна06-11-2025, 18:42
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна06-11-2025, 18:42
Матеріал каркасуметалАктивна06-11-2025, 18:42
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна06-11-2025, 18:42
БрендСМФ ПРЕСТИЖАктивна06-11-2025, 18:42
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Наявність спинкиТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Наявність конференц-столикаТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
Висота сидіннявід 460 до 460міліметрАктивна06-11-2025, 18:42
ХромуванняТак, НіАктивна06-11-2025, 18:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 18:44:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 18:43:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ