Закупівлю оголошено - 05-11-2025, 16:11. Дата останніх змін - 05-11-2025, 16:12

Стелаж №1 11250х1100х4700h, Стелаж №2 13140х1100х4700h, Cтелаж №3 5210х1800х3900h, Стелаж аптечний 2600х1000х2320h

Стелаж №1 11250х1100х4700h, Стелаж №2 13140х1100х4700h, Cтелаж №3 5210х1800х3900h, Стелаж аптечний 2600х1000х2320h... Державна закупівля - UA-2025-11-05-013793-a Стелаж №1 11250х1100х4700h, Стелаж №2 13140х1100х4700h, Cтелаж №3 5210х1800х3900h, Стелаж аптечний 2600х1000х2320h від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 11/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-05-013793-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-11-2025, 16:11
по 11-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 00:00
по 14-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
752560
752 560 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 525,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:7 525,60 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Бублик Дмитро Вікторович
Телефон:380444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Стелаж №1 11250х1100х4700h, Ст ...
752 560 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж №1 11250х1100х4700h

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 25-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж №2 13140х1100х4700h

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 25-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cтелаж №3 5210х1800х3900h

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 25-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж аптечний 2600х1000х2320h

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 25-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:05-11-2025, 16:11:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-11-2025, 16:11:15
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:05-11-2025, 16:12:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Стелаж №1 11250х1100х4700h, Стелаж №2 13140х1100х4700h, Cтелаж №3 5210х1800х3900h, Стелаж аптечний 2600х1000х2320h
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-11-2025, 16:11:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
              Електронна гарантія (банківська/страхова/фінансової установи).
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-11-2025, 16:11:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна гарантія (банківська/страхова/фінансової установи). , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Стелаж №1 11250х1100х4700h, Стелаж №2 13140х1100х4700h, Cтелаж №3 5210х1800х3900h, Стелаж аптечний 2600х1000х2320h
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Оригінал платіжної інструкції
              Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-11-2025, 16:11:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-11-2025, 16:11:16
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ