Закупівлю оголошено - 14-10-2025, 18:14. Дата останніх змін - 14-10-2025, 18:14

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-10-14-015476-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради від 10/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-14-015476-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-14-019111-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 18:14
по 17-10-2025, 00:00

Стілець офісний (оббитий тканиною, металевий, 500мм, колір - чорний). Строк поставки товару – до 31.10.2025 року. Загальна сума договору включає всі супутні витрати, що пов’язані з поставкою товару на адресу замовника. Якість Товару повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановлених для кожного виду Товару, і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством (в тому числі сертифікатами, виданими органами Держстандарту України - на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації), копії яких подаються Продавцем Покупцю при передачі Товару. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Постачальником. Гарантійний термін – 24 місяці.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
51161
51 161 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
ЄДРПОУ:06670569 Досьє YouControl
Контактна особа:Мошківська Наталія
Телефон:380979973641
E-mail:ovruch_nataliia@ukr.net
Місцезнаходження:
11106, Україна, Житомирська область,Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм

50
штука
11106 , Україна , Житомирська область , Овруч , ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7 ,
по 31-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна14-10-2025, 18:06
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна14-10-2025, 18:06
Матеріал каркасуметалАктивна14-10-2025, 18:06
Тип ніжокзвичайніАктивна14-10-2025, 18:06
Висота сидіннявід 480 до 500міліметрАктивна14-10-2025, 18:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:14:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:13:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Виникнення бюджетних зобов’язань Покупця за Договором здійснюється в разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару згідно видаткових накладних. У разі затримки бюджетного цільового фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного цільового фінансування на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ