Закупівлю оголошено - 02-10-2025, 16:48. Дата останніх змін - 02-10-2025, 16:49

Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва

Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва... Державна закупівля - UA-2025-10-02-011806-a Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва від замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-02-011806-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-02-013452-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-10-2025, 16:48
по 07-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2025, 16:48
по 10-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-10-2025, 15:44

Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
561580
561 580 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 807,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37397216 Досьє YouControl
Контактна особа:Поліно Олена Анатоліївна
Телефон:380633197098
E-mail:dnepr-osvitakkt@ukr.net
Місцезнаходження:
02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Офісні меблі для центру дитячо ...
561 580 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-10-2025, 15:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 3000х600х2600 мм

2
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для взуття з поличками для навчального кабінету 2600х400х1100 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2400х400х2800 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2400х500х1500 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівнева шафа із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2800х700х1900 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для верхнього одягу з металево-хромовою штангою для навчального кабінету хореографічного ансамблю 2045х500х900 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2500х600х2000 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2500х600х1400 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2350х400х1750 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2350х400х1500 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 2350х500х1500 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект меблів шкільний секційний з поличками та дверима для навчального кабінету 2500х500х3000 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів шафа зі стелажем із секціями для одягу з металевими штангами для навчального кабінету 2300х600х1000 мм

2
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа зі стелажем двостулкової з полицями для зберігання папок з документами 6 поличками для навчального кабінету 2300х450х600 мм

6
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами, з полицями та розсувними дверима та металево-хромовою основою для загальної костюмерної закладу 2500х500х3500 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа кутова з антресоллю з 4 полицями для адміністративного кабінету 2500х950х1200 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для взуття з полицями

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Одинарна вішалка стійка для одягу 1.5 м металева висота регулюється для навчального кабінету

3
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Подвійна вішалка стійка для навчального кабінету

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металевий вішак для верхнього одягу для навчального кабінету

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Настінна шафа з розсувними скляними дверцятами для навчального кабінету 3700x290x1200 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж зі скляними дверцятами для навчального кабінету 1800x350x700 мм

2
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виставкова шафа, стеллаж з комірками для навчального кабінету 2300x500x3000 мм

1
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дворівневий комплект меблів (шафа-купе) комбінований із секціями для одягу з металевими штангами з розсувними дверима та металево-хромовою основою для навчального кабінету 3000х600х4000 мм

2
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Настінна полиця для навчального кабінету 200x100x1000 мм

4
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл розкладний для навчальних кабінетів, потреб загального користування 740x740x1800 мм

10
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий для навчального кабінету 1230х500х780 мм

3
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець офісний зі спинкою на металевих ніжках для навчальних та адміністративних кабінетів 950x525x420 мм

20
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець складний на металевому каркасі для навчальних кабінетів та організаційних потреб 810x430x420 мм

20
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісло офісне 1190х590х620 мм

6
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Диван класичний офісний на металевих ніжках без підлокітників для загальних місць та навчальних кабінетів 1200x700x850 мм

8
штука
02105 Україна м. Київ вул. Сірожупанників,19, вул. Березняківська, 6а
по 28-11-2025
39130000-2
Офісні меблі


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-10-2025, 16:49:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-10-2025, 16:46:59
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-10-2025, 16:45:59

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (в разі наявності), в якому зазначається наступна інформація: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (офісне приміщення, обладнання тощо).
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (в разі наявності), в якому зазначається наступна інформація: - наявність працівників або осіб залучених за цивільно-правовими договорами відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника, якому постачався товар з наданням копії договору, який зазначено в довідці. 3.2. Лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, зазначеного в п. 3.1.) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Документи надати одним файлом. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Офісні меблі для центру дитячо-юнацької творчості Дніпровського району м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Платіжні інструкції про сплату єдиного податку або Квитанцію №2 Державної податкової служби про прийняття.
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-10-2025, 16:48:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ