Закупівлю оголошено - 17-09-2025, 16:44. Дата останніх змін - 17-09-2025, 16:44

Учнівські столи та стільці

Учнівські столи та стільці... Державна закупівля - UA-2025-09-17-013406-a Учнівські столи та стільці від замовника Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 9/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-17-013406-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-17-016205-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2025, 16:44
по 22-09-2025, 10:00

Договором передбачено внесення Постачальником забезпечення виконання Договору в розмірі 5 відсотків від вартості Договору. Строк постачання товару: до 20.10.2025 р. Місце постачання товару: Україна, 03127, місто Київ, заклади загальної середньої освіти підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у проєкті Договору, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, збирання меблів. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
592524
592 524 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37479398 Досьє YouControl
Контактна особа:Любов Григорівна Мотузка
Телефон:+380442571274
E-mail:lyubov-osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
03127, Україна, Київська область,М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл учнівський, 2-місний, ростова група 6, з полицею, стільниця ЛДСП, прямокутний

151
штука
03127 , Україна , м. Київ , заклади загальної середньої освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації ,
по 20-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Ступені регулювання висоти6Активна17-09-2025, 16:42
ФормапрямокутнийАктивна17-09-2025, 16:42
Покриття металевого каркасупорошкове фарбуванняАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал каркасуметалАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал стільниціЛДСПАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал полиці/альтернативної комплектуючої під стільницеюЛДСПАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал дошки-екрануЛДСПАктивна17-09-2025, 16:42
Заглушки для захисту підлогитакАктивна17-09-2025, 16:42
Відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умовитакАктивна17-09-2025, 16:42
Колір визначається в проєкті договорутакАктивна17-09-2025, 16:42
Регульована висотаНіАктивна17-09-2025, 16:42
Наявність полиці/альтернативної комплектуючої під стільницеюТакАктивна17-09-2025, 16:42
Наявність дошки-екрануТакАктивна17-09-2025, 16:42
Гачки для портфелівТакАктивна17-09-2025, 16:42
Вмонтовані меблеві колесаНіАктивна17-09-2025, 16:42
Кількість посадочних місць2одиницяАктивна17-09-2025, 16:42
Ширинавід 1200 до 1500міліметрАктивна17-09-2025, 16:42
Глибинавід 500 до 700міліметрАктивна17-09-2025, 16:42
Товщина стінки труби каркасу нігвід 1.2 до 2.0міліметрАктивна17-09-2025, 16:42
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець учнівський полозковий, рост.гр.№6, лакове покриття фанери

302
штука
03127 , Україна , м. Київ , заклади загальної середньої освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації ,
по 20-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал сидіння та спинкифанераАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал покриття сидіння та спинкилакАктивна17-09-2025, 16:42
Матеріал каркасуметалАктивна17-09-2025, 16:42
Ступені регулювання висоти сидіння6Активна17-09-2025, 16:42
Покриття металевого каркасупорошкове фарбуванняАктивна17-09-2025, 16:42
Тип ніжок стільцяполозковийАктивна17-09-2025, 16:42
Заглушки для захисту підлогитакАктивна17-09-2025, 16:42
Відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умовитакАктивна17-09-2025, 16:42
Колір визначається в проєкті договорутакАктивна17-09-2025, 16:42
Гнуте ергономічної форми сидіння та спинкаТакАктивна17-09-2025, 16:42
Кути спинок та сидінь закругленоТакАктивна17-09-2025, 16:42
Товщина стінки труби каркасу нігвід 1.2 до 2.0міліметрАктивна17-09-2025, 16:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 16:44:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 16:42:38
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - На дату укладення цього Договору Постачальником перераховано та зараховано грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків від вартості Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-09-2025, 16:42:38
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Надано платіжну інструкцію на підтвердження перерахування цих коштів.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-09-2025, 16:42:38
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          0
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-09-2025, 16:42:38
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ