Закупівлю оголошено - 29-08-2025, 14:45. Дата останніх змін - 29-08-2025, 14:46

-ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.

-ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної... Державна закупівля - UA-2025-08-29-006638-a -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва. від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 8/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-29-006638-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-21-012447-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-08-2025, 14:45
по 05-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-08-2025, 14:45
по 08-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-09-2025, 15:22

Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11536000
11 536 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:57 680 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:346 080 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Сом Алла Олександрівна
Телефон:380445631724
E-mail:tender-uo4@ukr.net
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
-ДК 021:2015 код 39160000-1: « ...
11 536 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-09-2025, 15:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Манекен тренувальний для тампонування ран ТИП 1

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Манекен тренувальний для тампонування ран ТИП 2

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Манекен тренувальний для тампонування ран ТИП 3

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір імітаторів вогнепальних, термічних і травматичних ушкоджень

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тренажер для проведення серцево-легеневої реанімації

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тренажер зовнішнього автоматичного дефібрилятора

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Світловідбивний жилет

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Індивідуальний протихімічний пакет ІПП-11

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект тактичних наколінників

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект тактичних налокітників

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рукавиці стрілецькі повнопалі

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Система базова ремінно плечова

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Щиток для очей захисний

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Термоковдра (типу накидка рятувальна)

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Карабіни металеві тактичні

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Компас із водною колбою

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Карімат (спальний килимок) складний

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бінокль з далекомірною сіткою

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гвинтівка пневматична (калібр 4,5 мм)

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кулі до гвинтівки пневматичної 4,5 мм

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішені для стрільби

3 400
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Окуляри балістичні з чохлом

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Курвіметр

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протактор

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рюкзак тактичний

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Респіратор

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плитоноска (чохол для плит) ТИП 1

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плитоноска (чохол для плит) ТИП 2

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шолом FAST в комплекті з чохлом

68
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гранати навчальні Ф-1, (у розрізі)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гранати навчальні, РГД-5, (у розрізі)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гранати навчальні РГН, (у розрізі)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гранати навчальні РГО (у розрізі)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протипіхотна міна навчальна в розрізі

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протипіхотна міна навчальна в розрізі

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протипіхотна міна навчальна в розрізі

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протитанкова міна навчальна

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір турнікетів (5 шт.)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Магазин автомата АК 74

170
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчальні набої калібру 5,45

5 100
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ножиці атравматичні для розрізання одягу

204
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір шин для кінцівок (типу UNO EmergencySplint) ТИП 1

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір шин для кінцівок (типу UNO EmergencySplint) ТИП 2

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шина для кінцівок (типу UNO EmergencySplint) ТИП 3

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір пов’язок оклюзійних (наліпка) (5шт.)

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наплічник для медичної допомоги

34
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макет масогабаритний автомат АК-74

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макет масогабаритний гранатомета

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макет масогабаритний пістолета

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Манекен для відпрацювання навичок надання розширеної невідкладної допомоги при травмах

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тренажер зовнішнього автоматичного дефібрилятора

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
39160000-1
Шкільні меблі


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:45:40
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 14:30:46
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          3,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                          Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення договору , Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5 % його вартості у формі банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником Постачальнику у разі: - неналежного виконання своїх зобов'язань Постачальником за цим договором повністю або частково; - недотримання умов та/або строків поставки товару визначених у договорі; - постачання товару неналежної якості; - порушення умов зобов’язання щодо якості товару; - дострокового розірвання Замовником договору у випадку, якщо Постачальник не виконує або неналежно виконує свої зобов’язання за цим договором; - дострокового розірвання договору з ініціативи Постачальника. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Постачальника. Надати довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) в складі пропозиції, що він гарантує, в разі перемоги, внести забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії.
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          14
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          4. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - У відповідності до п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: 1.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням назви обладнання, його стану тощо). 1.2.Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг та/або договору оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт) в якому зазначений перелік автомобілів, та надати кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки товару, яка є предметом закупівлі. У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - У відповідності до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. На підтвердження інформації викладеної в довідці надати копії наказів та/або цивільно-правові договори, угод, контрактів.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - У відповідності до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є постачання товару ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.2. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.3. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами; 3.4. Скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту -ДК 021:2015 код 39160000-1: «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів предмета «Захист України») закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва.
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - У відповідності до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації: 4.1. Надати копію фінансової звітності за останній період у складі документації, а саме: Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва). Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі що дорівнює або більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі (лота).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 29-08-2025, 14:45:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ