| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| ЄДРПОУ: | 44830311 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dotua.org/ |
| Контактна особа: | Ірина Ревенко |
| Телефон: | +380635252698 |
| E-mail: | i.revenko@dot.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
3 |
Пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та документах, а саме: 1) в складі пропозиції учасника у поданому листі-гарантії, що передбачений п.1 розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не вказано найменування учасника та ПІБ керівника/уповноваженої особи Учасника, в особі якого подано лист-гарантію. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати відповідний документ, який містить всю необхідну інформацію. 2) в складі пропозиції учасника документ, передбачений п. 2 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником - скан-копія заповненої Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів, не відповідає за формою додатку № 6 до Оголошення, а саме не підтверджено, що саме ТОВ "СП КОНТАКТ" ознайомлений із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати відповідний документ, який містить всю необхідну інформацію. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.