Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 188 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 940 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстров Олександр Сергійович |
| Телефон: | 380671722871 |
| E-mail: | etenderonko2022@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні недоліки, а саме: 1. Пунктом 12 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: довідку про виконані аналогічні договори за ідентичним предметом закупівлі разом з копією виконаного договору, видаткових накладних або листа відгуку про позитивне виконання договору. На виконання цієї вимоги, Учасник надає вказані документи, але не за ідентичним предметом закупівлі, оскільки надає підтверджуючі документи на виготовлення/поставку столів, шаф, стільців, крісел. Отже, з метою не порушення законних прав та інтересів Учасника, для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати шляхом завантаження до системи наступних документів у відповідності до вимог тендерної документації: - довідку про виконані аналогічні договори за ідентичним предметом закупівлі разом з копією виконаного договору, видаткових накладних або листа відгуку про позитивне виконання договору. Ідентичним предметом закупівлі має бути поставка м’яких меблів, в т.ч. диванів та/або диванів офісних тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.