Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 526 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Луганський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою |
| ЄДРПОУ: | 08166817 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Lugakadet.com.ua |
| Контактна особа: | Сергій Польний |
| Телефон: | +380505973069 |
| E-mail: | milliceum@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 92900, Україна, Луганська область,Сіверськодонецький р-н, м. Кремінна, вул. Сагайдачного, буд. 18 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додатком 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено надання: довідки за формою 1, наведеною у Додатку 1; не менше 1 копії відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; лист-відгук/рекомендаційний лист тощо від контрагента/контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. При цьому аналогічним вважається договір, предметом якого є постачання офісних меблів, за період з 2020 року по 2025 рік включно. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку за формою 1, наведеною у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі». Довідка містить реквізити договору №08/07 від 08 липня 2025 року за предметом закупівлі ДК 021:2015 39120000-9 – «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи»; видаткову накладну №4 від 18 липня 2025 року складену на виконання договору №02/07-1 від 02.07.2025 р.; лист відгук про співпрацю від ФОП Гладка Ольга Анатоліївна, яка засвідчує виконання зобов’язань в рамках договору №08/07 від 08.07.2025 року предметом якого є поставка товарів за кодом ДК 021:2015 39140000-5 «Меблі для дому». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», в яких збігаються реквізити аналогічного договору та предмет закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.