Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 163 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 815 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ" |
| ЄДРПОУ: | 44672934 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вареник Лариса |
| Телефон: | 380672602957 |
| E-mail: | varenyk-l@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,пр-т Берестейський, будинок 10 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник наклав на пропозицію удосконалений електронний підпис, тендерною документацію вимагався кваліфікований електронний підпис. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Абзац 4 Пункт 1.4. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію відповідно до абзацу 4 пункту 1.4. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.