Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
Місце поставки товару, здійснення демонтажу, монтажу та пусконалагодження товару: м. Харків, майдан Театральний, 1. Кількість та обсяг поставки товару зі здійсненням демонтажу, монтажу та пусконалагодження товару визначено у Додатку 2 “Специфікація” та “Технічне завдання” до тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 2 “Специфікація” та “Технічне завдання” до тендерної документації. Строк поставки товару, здійснення демонтажу, монтажу та пусконалагодження товару в повному обсязі, комплектності - не більше 60 календарних днів від дати підписання Договору уповноваженими особами Сторін. Контактні особи – з технічних питань: Максим КАТЕРЕНЧУК, головний фахівець господарського відділу управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, телефон: (099) 611-34-74; (097) 942-55-30, електронна адреса: Maksym.Katerenchuk@bank.gov.ua - з організаційних питань: Катерина СПІВАК, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 398 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000 UAH |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Скічко |
| Телефон: | +380442540108, +380677908565 |
| E-mail: | olha.skichko@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Національний банк України 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00032106 4. Вид предмета закупівлі: товари 5. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-25-008537-a. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): “Кондиціонери з встановленням - 39717200-3”, код ДК 021:2015: 39710000-2 “Електричні побутові прилади”. 7. Тендерна пропозиція. 7.1. Учасник: Фізична особа-підприємець "ПЕТРІКІН ІВАН В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" (код за ЄДРПОУ: 3231621737). 7.2.. Ціна пропозиції: 1 295 000,00 грн (один мільйон двісті дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. 8. Строк продовження розгляду тендерної пропозиції: до 20 робочих днів. 9. Дата прийняття рішення: 08.08.2025 року 10. Підстава: для більш детального аналізу наданої тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ФОП "ПЕТРІКІН ІВАН В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" (ЄДРПОУ: 3231621737) на закупівлю “Кондиціонери з встановленням - 39717200-3”, код ДК 021:2015: 39710000-2 “Електричні побутові прилади”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-25-008537-a, учасником у складі тендерної пропозиції: 1) на підтвердження вимог для надання супутніх послуг не надано: Скановану копію діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входить виконання робіт: а саме: - яким дозволяється, у тому числі виконувати роботи на висоті. що не відповідає пункту 4.5) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 2) У документ “Таблиця цін” учасником не вірно зазначено ціну за одиницю по п.2 (у стовпчику "Ціна за одиницю, грн з ПДВ/без ПДВ**" учасником зазначено ціну - 101 867 грн, при цьому у стовпчику "Загальна вартість, грн з ПДВ/без ПДВ**" зазначено вартість - 101 866 грн), що не відповідає пункту 1.2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4.5) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 4.5) Вимоги для надання супутніх послуг: Сканована копія діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входить виконання робіт: а саме: - яким дозволяється, у тому числі виконувати роботи на висоті. 2) Пункт 1.2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 1.2) Документ “Таблиця цін”, завірений підписом уповноваженої особи учасника, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3.1 до тендерної документації. Документ “Таблиця цін” повинен бути складений на основі калькуляцій розроблених учасником відповідно до вимог чинного законодавства України. Учасник несе відповідальність за відповідність розрахунків чинному законодавству України. У складі тендерної пропозиції учасника калькуляції не вимагаються. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження вимог для надання супутніх послуг: Скановану копію діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, до яких входить виконання робіт: а саме: - яким дозволяється, у тому числі виконувати роботи на висоті. 2. Оновлений документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3.1 до тендерної документації, у якому необхідно вірно зазначити ціну за одиницю по п.2
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.