Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
Очікувана вартість предмета закупівлі в план вноситься з ПДВ, оголошується без ПДВ. *Умови щодо ПДВ будуть конкретизовані на етапі укладення договору.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 166 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 666 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет оборони України |
| ЄДРПОУ: | 07834530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нечепуренко Яна Петрівна |
| Телефон: | 380442710753 |
| E-mail: | tender_nuou@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Протоколом № 359/25 від 24.07.2025 року було затверджено рішення про внесення змін до річного плану закупівель та оголошення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства. Сума змін 200 000,00 гривень, з ПДВ. Сума закупівлі 166 666,67 гривень без ПДВ. Після оголошення закупівлі виявилось, що ініціатором допущено помилку при встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме зазначено меншу вартість. На даному етапі збільшити суму очікуваної вартості закупівлі неможливо. В зв’язку з цим ініціатором закупівлі запропоновано відмінити відкриті торги з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства. Потреба у закупівлі не відпала, закупівлю буде оголошено повторно. Враховуючи викладене прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями згідно вимог чинного законодавства.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-07-2025, 10:48 по 05-08-2025, 00:00
Документи: