Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Лавка садово-паркова для потреб Апарату управління ПАТ "Центренерго". Кількість: 12 шт.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 179 966 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 799,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
| ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Діхтяренко Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380443640234 |
| E-mail: | IRYNA.DIKHTIARENKO@CENTRENERGO.COM |
| Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин; 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавка садово-паркова). 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-22-009899-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ФОП ОНИЩЕНКО АННА МИКОЛАЇВНА; 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 3113406120; 7. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав довідку в довільній формі вих.№2907-02 від 29.07,2025 у якій відсутня інформація щодо Прізвища та ім’я контактних осіб замовника (контрагента), що передбачено пунктом 1 Додатку №2 до Тендерної документації. - Учасником надано технічний опис товару в якому зазначено не чіткі габаритні розміри лавки та брусу. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку №2 Кваліфікаційні вимоги до Тендерної документації та пункту 1.1.2. частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договорів (крім відомостей , що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: назва підприємства (-в); предмет договору; номер та дата укладання договору; контактних осіб (прізвище, ім’я та контактний номер); стан виконання договору(виконаний/частково виконаний). Приклад довідки зазначено в п.1 Додатку №2 до Тендерної документації. - Надати уточнену інформацію щодо габаритних розмірів запропонованого товару та брусу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.