Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 399 528,35 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 997,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Черняєв Святослав Юрійович |
| Телефон: | 380445260186 |
| E-mail: | cherniaiev@ukrcsm.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
2 |
ПРОТОКОЛ № 3-23/843 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 06 серпня 2025 р. м. Київ 30.07.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 39180000-7 Лабораторні меблі (лабораторні меблі) (оголошення № UA-2025-07-22-008149-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 30.07.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 39180000-7 Лабораторні меблі (лабораторні меблі) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (надалі – ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»). Відповідно до вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частині 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» - 06.08.2025 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу та враховуючи необхідність проведення всебічного аналізу тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним, якісним та кількісним вимога тендерної документації виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» до 22 серпня 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись статтями 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктами 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» до 22 серпня 2025 р. 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» в електронній системі закупівлі у визначений законодавством термін. Уповноважена особа _______________ С.Ю. Черняєв
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 10.3. Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором у розумінні тендерної документації, є договір за предметом закупівлі ДК 021:2015: 39180000-7 Лабораторні меблі або договір предметом якого є поставка лабораторних меблів. Виходячи з вимог п. 10.3.1. та п. 10.3.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, а також копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про досвід виконання аналогічного договору № 25470 від 290.07.2025 р., а також копію аналогічного Договору № 1788 від 09.11.2021р., інформація про який наведено у зазначеній Довідці. Відповідно до вимог п. 1.1. Договору № 1788 від 09.11.2021 р. невід’ємною частиною цього Договору є видаткові накладні та рахунки. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції також надав копію видаткової накладної №Х049838 від 09.11.2021 до Договору № 1788 від 09.11.2021 р. Однак, до Договору № 1788 від 09.11.2021 р. учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано копії(й) рахунку(ів), який(і) є його невід’ємною частиною, а отже у складі тендерної пропозиції учасником було надано копію аналогічного договору не в повному обсязі, що є порушенням вимог п. 10.3.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 13. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати копію Сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD., ISO 9001:2015, ITD) «Системи менеджменту якості. Вимоги» (або «Системи управління якістю. Вимоги»), яким підтверджується наявність у виробник товару, що є предметом закупівлі, сертифікованої системи управління якістю підприємства, що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціальних меблів для лабораторій та медичних установ. Учасник торгів у складі тендерної документації надав переклад сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 № HU07/2782.00, а не копію самого сертифікату на систему управління якістю, що є порушенням вимог п. 13. Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Коію(ї) рахунку(ів) до Договору № 1788 від 09.11.2021 р., або не менше 1 копії аналогічного договору у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), а також копії/ю документів/у на підтвердження його виконання із дотриманням вимог п. 10.2 та п. 10.3. Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічним договором у розумінні тендерної документації, є договір за предметом закупівлі ДК 021:2015: 39180000-7 Лабораторні меблі або договір предметом якого є поставка лабораторних меблів. 2. Копію Сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ITD., ISO 9001:2015, ITD) «Системи менеджменту якості. Вимоги» (або «Системи управління якістю. Вимоги»), яким підтверджується наявність у виробник товару, що є предметом закупівлі, сертифікованої системи управління якістю підприємства, що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціальних меблів для лабораторій та медичних установ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.