Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 833,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 108,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ) |
| ЄДРПОУ: | 38728512 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Гроголь Володимир Ігорович |
| Телефон: | 380684752365 |
| E-mail: | v.grogol@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54052, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Корабельний район, А/С 170 |
3 |
Шановний учасник ТОВ «КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ» ! Під час розгляду поданої Вашої тендерної пропозиції на закупівлю Електричні побутові прилади за кодом ДК 021:2015 39710000-2 виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно вимог Таблиці 3 Додатку 2 тендерної документації учасник процедури закупівлі, у складі своєї пропозиції, повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про уповноважену особу учасника процедури закупівлі, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, з посиланням на відповідний документ, який підтверджує такі повноваження (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб). Скановану копію документу, який підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписка з протоколу засновників на право підпису документів тендерної пропозиції, наказ на право підпису документів тендерної пропозиції, довіреність на право підписання документів тендерної пропозиції, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції (для юридичних осіб). В складі своєї пропозиції учасником ТОВ «КЛІМАТ-СЕРВІС-МИКОЛАЇВ» (далі – Учасник) не надано вищезазначену довідку. Отже, Учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про уповноважену особу учасника процедури закупівлі, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, з посиланням на відповідний документ, який підтверджує такі повноваження. 2. Згідно вимог Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасник процедури закупівлі, у складі своєї пропозиції, повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ Замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) що зазначений в довідці, надати не менше одного відгуку (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору. В складі своєї пропозиції Учасником надано лист підтвердження аналогічних договорів від 12.06.2015р. № 1206/10, в якому не зазначено адресу, код ЄДРПОУ Замовника та строк (терміну) дії Договору. Отже, Учаснику необхідно надати відкоригований лист підтвердження аналогічних договорів. Згідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити: - відкориговану Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору; - Довідку в довільній формі, що містить інформацію про уповноважену особу учасника процедури закупівлі, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, з посиланням на відповідний документ, який підтверджує такі повноваження. У разі не завантаження учасником вказаних документів, пропозиція буде відхилена замовником на підставі п.п.1) п.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.