Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 957 550,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 575,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гуманітарне управління Мостиської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 41064044 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://mst.osv.org.ua/ |
| Контактна особа: | Софія Швай |
| Телефон: | +380671757705 |
| E-mail: | osvitasmsh25@proton.me |
| Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,Яворівський р-н, місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
7 |
Відповідно до пункту 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно умов частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на великий обсяг інформації, яка міститься у тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС", та те, що Замовник обмежений у часі по прийняттю остаточного рішення, є необхідність продовжити строк розгляду такої пропозиції до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; - Відповідно до умов підпункту 8 пункту 4 Додатку 4 та пунткту 8 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, що пропонується, необхідно надати лист авторизацію від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні, запропонованих учасником засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) для даної закупівлі, із зазначенням предмету закупівлі, найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (представника/імпортера) та підтверджує гарантійні зобов’язання та можливість поставки товару. Учасником подається лист авторизація від офіційного дистрибютора на електронний освітній ресурс (ЕОР) (Вих. № № 28/07-25.1). Проте у лист із терміном дії до 31.12.2024р., не вказано гарантійні зобов’язання тощо. - Відповідно до умов підпункту 8 пункту 4 Додатку 4 та пунткту 8 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, що пропонується, необхідно надати лист авторизацію від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні, запропонованих учасником засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) для даної закупівлі, із зазначенням предмету закупівлі, найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (представника/імпортера) та підтверджує гарантійні зобов’язання та можливість поставки товару. Проте лист авторизація від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії відсутній у складі пропозиції. - Відповідно до умов абзацу 3 підпункту 7 пункту 4 Додатку 4 та абзацу 3 пунткту 7 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, подати скан-копію титульної сторінки технічних умов на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України». Проте, відсутня титульна сторінка ТУ на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів. - Відповідно до умов пункту 8 Додатку 4 до ТД вимагалось, зокрема, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) (відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасником подано документи (довідки, листи без підпису уповноваженої особи учасника), проте останні (кожен зокрема) не містять накладеного КЕП. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - підпункт 8 пункту 4 Додатку 4 та пунткту 8 Додатку 5 до ТД - абзацу 3 підпункту 7 пункту 4 Додатку 4 та абзац 3 пунткту 7 Додатку 5 до ТД - пункту 8 Додатку 4 до ТД 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Відповідно до умов підпункту 8 пункту 4 Додатку 4 та пунткту 8 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, що пропонується, необхідно надати лист авторизацію від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні, запропонованих учасником засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) для даної закупівлі, із зазначенням предмету закупівлі, найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (представника/імпортера) та підтверджує гарантійні зобов’язання та можливість поставки товару. Учасником подається лист авторизація від офіційного дистрибютора на електронний освітній ресурс (ЕОР) (Вих. № № 28/07-25.1). Проте у лист із терміном дії до 31.12.2024р., не вказано гарантійні зобов’язання тощо. - Відповідно до умов підпункту 8 пункту 4 Додатку 4 та пунткту 8 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, що пропонується, необхідно надати лист авторизацію від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні, запропонованих учасником засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії, електронний освітній ресурс (ЕОР) для даної закупівлі, із зазначенням предмету закупівлі, найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (представника/імпортера) та підтверджує гарантійні зобов’язання та можливість поставки товару. Проте лист авторизація від виробника або офіційного представника (імпортера/дилера/дистриб’ютора тощо) в Україні на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплексу для кабінету хімії відсутній у складі прпоозиції. - Відповідно до умов абзацу 3 підпункту 7 пункту 4 Додатку 4 та абзацу 3 пунткту 7 Додатку 5 до ТД вимагалось зокрема, подати скан-копію титульної сторінки технічних умов на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів та цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету хімії з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України». Проте, відсутня титульна сторінка ТУ на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів. - Відповідно до умов пункту 8 Додатку 4 до ТД вимагалось, зокрема, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) (відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасником подано документи (довідки, листи без підпису уповноваженої особи учасника), проте останні (кожен зокрема) не містять накладеного КЕП. Просимо подати інформацію шляхом внесення змін / або у новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.