Строк поставки товару - з дати підписання Договору до 20.12.2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 7-и (семи) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Заявка подається шляхом її направлення на електронну адресу Постачальника. У заявці вказується кількість товару та адреса (-и) його поставки. Заявка вважається прийнятою Постачальником в момент її направлення Замовником на електронну адресу Постачальника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 73 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ЗАТУРЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42439226 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілона Мальчевська |
| Телефон: | +380987682018 |
| E-mail: | osvitazaturcitender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45523, Україна, Волинська область,с. Затурці, вул. Липинського, 66 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.