Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 518 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 185,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Сокальжитлокомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 31963156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мочульська Людмила Олегівна |
| Телефон: | +380325773757 |
| E-mail: | sokalszks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Героїв УПА 11 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Пояснення причин : КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “СОКАЛЬЖИТЛОКОМУНСЕРВІС” ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 05 серпня 2025 р. м. Сокаль № 88 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-17-004683-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Відповідно до вимог п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Виходячи з вимог, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). 5) кількість товару та місце його поставки; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; В електронній системі закупівель 17 липня 2025 року розпочато процедуру закупівлі “Лавки садові, лавки для парку. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них” за Ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-17-004683-a. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було виявлено невідповідності в Тендерній документації Замовника, а саме : в Додатку № 2 Тендерної документації “Технічна специфікація” Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, вказана не вірна інформація про кількість та строк поставки товару. Кількість товару : - Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м. — 22 штук; - Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см. - 15 штук; - Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см. - 32 штук. Строк поставки товару - до 1 грудня 2025 року включно. А для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1 Додатку № 2 Тендерної документації “Технічна специфікація” Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовником вказано: Кількість товару : - Лавка для парку кована з підлокітниками 1,75 м. — 22 штук; - Лавка садова кована без підлокітників посилена 200 см. - 15 штук; - Лавка садова без спинки та підлокітників 200 см. - 17 штук. 2. Відпуск товару повинен проводитись до 01 листопада 2025 року включно. Це значить, що Замовником допущено порушення в кількості та строці поставки товару. Згідно положень Особливостей та норм Закону, немає можливості вносити зміни до Тендерної документації Замовника після визначення системою кваліфікації переможця. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 2. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 3. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Провідний інженер планово-виробничого відділу, уповноважена особа ________________ підпис Людмила МОЧУЛЬСЬКА
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 05-08-2025, 09:35 по 16-08-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21 серпня 2025 року. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.