Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 15:48. Дата останніх змін - 07-08-2025, 17:05

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб мийний синтетичний порошкоподібний за показниками якості: зовнішній вигляд- гранули або порошок; мийна здатність, %, не менше ніж 85, хімічна вибілювальна здатність, %, не менше ніж 80; за показниками безпеки: показник концентрації водневих іонів, од. рН: для прання виробів із бавовняних і лляних тканин: 10,5—11,5, для прання виробів зі змішаних видів тканин: 9,0—10,7, для прання виробів із вовни, шовку, штучних і синтетичних тканин: 7,5—9,0; масова частка пилу, %, не більше ніж 3,0; масова частка фосфатів у перерахунку на P₂O₅,%, не більше ніж 17,0; піноутворювальна здатність: висота піни, см, не більше ніж 20,0, або стійкість піни, одиниць, не більше ніж 0,2; зольність бавовняної тканини після 25 циклів прання, %, не більше ніж 2,0; зниження міцності бавовняної тканини після 25 циклів прання, %, не більше ніж18,0; біологічний розклад ПАР, %, не менше ніж 80; тип прання: автомат, пакування: поліпропіленові мішки вагою від 10 до 25кг)

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб мийний синтетичний порошкоподібний за показниками якості: зовнішній вигляд- гранули або поро... Державна закупівля - UA-2025-07-16-008241-a Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб мийний синтетичний порошкоподібний за показниками якості: зовнішній вигляд- гранули або порошок; мийна здатність, %, не менше ніж 85, хімічна вибілювальна здатність, %, не менше ніж 80; за показниками безпеки: показник концентрації водневих від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-008241-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-008469-a
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
152713.75
152 713,75 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Міщенко
Телефон:380443097731
E-mail:mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
8



Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 15:48
по 21-07-2025, 10:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Кількість: 5,425т/5425 кг Термін постачання: серпень-грудень 2025 року. Кількість партій – 3 партії ( серпень 2025 року, жовтень2025 року, грудень до 26.12.2025 року) Строк поставки товару: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Пакування: поліпропіленові мішки вагою від 10 до 25кг Гарантійні зобов’язання: Гарантійний строк зберігання або гарантійний термін придатності повинен бути не меншим ніж 9 місяців з дати виготовлення; Умови транспортування: Відповідно до нормативних документів виробника; Умови зберігання: Відповідно до вимог ДСТУ 2972:2010; Умови пакування, тарування: Відповідно до вимог ДСТУ 2972:2010; Умови маркування: Відповідно до вимог ДСТУ 2972:2010. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Порошки для прання

5 425
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вагавід 10.0 до 20.0кілограмАктивна16-07-2025, 15:47
Тип пранняавтоматАктивна16-07-2025, 15:47
Призначення за типом білизниуніверсальнийАктивна16-07-2025, 15:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:48:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:47:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ПРОЇЗД ГЕОЛОГІВ, будинок 7/1, 29016, Несторук Ірина
          Остаточна пропозиція:
          129 657,50 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          21-07-2025, 10:35
          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МАНРО"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Планетна, будинок 5, квартира 31, 49098, Олександр Мартиненко
          Остаточна пропозиція:
          130 200 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          28-07-2025, 10:30
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-16-008241-a-c2
          Номер договору:
          УЗ/ВК-254/2025-Ю
          Дата підписання договору:
          07-08-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 07-08-2025 по 31-12-2025
          130 200 UAH
          Ціна договору
          130 200 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ПРОЇЗД ГЕОЛОГІВ, будинок 7/1, 29016, Несторук Ірина
          Остаточна пропозиція:
          129 657,50 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          129 657,50 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          20-07-2025, 20:26:15
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МАНРО"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          130 200 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 09:15:54
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН""   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          151 900 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-07-2025, 12:34:01
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАПУЗ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          152 713,75 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-07-2025, 16:07:03
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ