Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 920 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Інна Олексіївна Бокарева |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | bokareva1969@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 2.2. розділу 2 Додатку 1 « Документи та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації у вигляді копії документів на працівників учасника, згідно наданої довідки, які засвідчують можливість використання праці працівника учасника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп. 2.2., розділу 2 Додатку 1 « Документи та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації» 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. надати копії оновлених та чітких документів на підтвердження використання праці працівників учасником згідно наданої довідки вих.№2 від 17.07.2025р. (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/наказ про прийняття на роботу, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.