Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 774,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти" |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.07.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Стелажі, шафи ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Шафа інструментальна для контейнерів ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні; Стелаж металевий (1800*1200*600) ДК 021:2015: 39151100-6 Стелажі; Шафа металева для роздягалень (для зберігання змінного одягу, 2 секції, з замком, однорівнева) ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні). 2.2. Кількість: 1 Шафа інструментальна для контейнерів шт 4 2 Стелаж металевий (1800*1200*600) шт 2 3 Шафа металева для роздягалень (для зберігання змінного одягу, 2 секції, з замком, однорівнева) шт 15. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49057, Україна, Дніпропетровська область м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 229. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 30.09.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.07.2025, UA-2025-07-14-004080-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився (один учасник). 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 р. 3 тендерної документації, якою передбачено, що «…Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ…». Перевіркою КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що відсутня інформація про посаду уповноваженої особи – підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом із зазначенням посади уповноваженої особи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.