Постачальник здійснює поставку та передачу товару Замовнику разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього Договору, протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка продукції здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Місце поставки (передачі) продукції: м. Київ, вул. Ягідна, 58, склад відділення речового забезпечення. Оплата товару здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених накладних (у трьох примірниках), завірених печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. Замовник зобов’язаний оплатити продукцію протягом 15 банківських днів.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 101 106 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (ЦЕНТРАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 14321618 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горячка Ігор Володимирович |
| Телефон: | 380445277797 |
| E-mail: | IHoriachka@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03083, Україна, Київська область,Київ, вул. Ягідна, 58 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв'язку з допущенням технічної помилки, а саме: вказано невірний обсяг закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-07-2025, 13:33
Документи: