Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 43915069 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баранівська Наталія Володимирівна |
| Телефон: | +380965931502 |
| E-mail: | bukh_okms@dtg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08112, Україна, Київська область,село Дмитрівка, вул.Садова, буд.2 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Пунктом 1 розділу V Тендерної документації по предмету закупівлі Шкільні меблі (Код ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі), визначено, що з метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, під час укладення договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до законодавства України. У електронній системі закупівель загальна очікувана вартість закупівлі була вказана у розмірі 2000000,00 грн. (з ПДВ). Таким чином тендерні пропозиції учасників, автоматично визначалися електронною системою закупівель, як такі, що подані з урахуванням ПДВ. Зважаючи на вищезазначене, подані без урахування ПДВ тендерні пропозиції, як це передбачено Тендерною документацією по предмету закупівлі Шкільні меблі (Код ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі), були позначені у електронній системі закупівель, як такі, що надані з урахуванням ПДВ. Оскільки електронна система закупівель не передбачає можливості, оприлюднити договір ціна якого перевищує ціну тендерної пропозиції, то відсутня можливість оприлюднити договір з урахуванням ПДВ. Зважаючи на вищезазначене відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Шкільні меблі (Код ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі), закупівля UA-2025-07-10-009969-a підлягають відміні у зв’язку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-08-2025, 19:17 по 24-08-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану ТОВ "Меблі-Техностиль". Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв'язку з необхідністю надати можливість усунення виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "Меблі-Техностиль" шляхом приєднання до тендерної пропозиції ліцензійної угоди з органом по сертифікації для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві, виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 10 робочих днів. Зважаючи на вищезазначене, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 10 робочих днів до 4 серпня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про прийняте рішення в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль", поданої для участі у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі Шкільні меблі (Код ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі), закупівля UA-2025-07-10-009969-a на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 до тендерної документації). Додаток 1 Документації містить технічну специфікацію. Відповідно до додатку 1 Документації: 1.3. Якість Товару повинна відповідати вимогам, зазначеним у цьому додатку та підтверджена сертифікатом якості/відповідності/походження/декларацією про відповідність ДСТУ. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 14) Замовник на постійній основі вживає заходи щодо боротьби з хабарництвом, що є складовою загальної політики організації. Політика боротьби з хабарництвом та система управління, що її підтримує, допомагає Замовнику уникати або зменшувати витрати, ризики та збитки від хабарництва, сприяти розвитку довіри та довірливості в ділових стосунках та посилювати свою репутацію. На підтвердження дотримання Учасником впровадження системи управління боротьби з хабарництвом, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов’язання та зберігати відданість принципам, Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність Системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який було видано на Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію Атестату та сфери акредитації (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та ISO 22003-1:2022) Органу з сертифікації, підписану представником НААУ. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати ліцензійну угоду з органом по сертифікації. Додаток 2 Документації містить Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів. На виконання пункту 1 до переліку Інформації, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі належить вимога підпункту 1.19 Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію Атестату та сфери акредитації (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та ISO 22003-1:2022) Органу з сертифікації, підписану представником НААУ. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати ліцензійну угоду з органом по сертифікації. У складі Пропозиції Учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» містяться, зокрема: 1. Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції №UA.СУ.37001.240305.01-24 (файл " ІСО, атестат, сфера.pdf"), в якому міститься сертифікат, що підтверджує відповідність Системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Водночас наданий Сертифікат не підтверджений ліцензійною угодою з органом по сертифікації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), ТОВ "Меблі-Техностиль" пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції ліцензійної угоди з органом по сертифікації для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.