Закупівлю оголошено - 09-07-2025, 15:40. Дата останніх змін - 01-08-2025, 00:00

Рідкий миючий засіб для посуду (ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення)

Рідкий миючий засіб для посуду (ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення)... Державна закупівля - UA-2025-07-09-009267-a Рідкий миючий засіб для посуду (ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення) від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 7/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-09-009267-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-07-2025, 15:40
по 15-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 19:00
по 22-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
537705
537 705 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 688,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ольга Нараєвська
Телефон:+380934785637
E-mail:o.naraevska@dot.gov.ua
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Рідкий миючий засіб для посуду
537 705 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рідкий миючий засіб для посуду

31 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 01-11-2025
39830000-9
Продукція для чищення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-07-2025 по 30-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ПРОЇЗД ГЕОЛОГІВ, будинок 7/1, 29016, Несторук Ірина
Остаточна пропозиція:
469 476 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-07-25, 12:26:59
24

Пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та документах, а саме: 1) Згідно з п. 1.3. Розділу 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата). Учасник надав копію видаткової накладної, яка не містить реквізитів договору. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних документів, які містять всю необхідну інформацію. 2) Згідно з Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Форма «Цінова пропозиція» містить, зокрема, одиниці виміру. Учасник надав Цінову пропозицію від 17.07.2025 № 17/08/5, яка містить одиниці виміру інші, ніж Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «л» замість «кг». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати форму «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення, яка відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема Додатку № 3. 3) Не наданий передбачений пунктом 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно з ДОДАТКОМ № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати вказані документи. 4) Не надано документ, передбачений п. 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», – сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати відповідний документ. 5) Документ, передбачений п. 2 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником - скан-копія заповненої Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів не відповідає за формою додатку № 6 до Оголошення, а саме в п.1 анкети не вказано громадянство керівника компанії та в останньому абзаці анкети не підтверджено, що саме ТОВ "Гранд імпорт" ознайомлений із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ». До того ж, на останній сторінці вказаної Анкети не зазначено назву компанії, яка ознайомлена із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ», зокрема «Ми (назва компанії та/або Організації) ознайомлені із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ» та зобов’язуємось ї дотримуватися під час участі у закупівлі та виконанні договору)». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати відповідний документ, який містить всю необхідну інформацію. 6) Відповідно вимог п. 2 Додатку № 3 до Оголошення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати Сертифікат відповідності, якщо його отримання є обов’язковим згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії) або декларацію відповідності, якщо її отримання є обов’язковим згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії), або довідку в довільній формі про те, що отримання сертифікату та декларації відповідності не є обов’язковим згідно з чинним законодавством, проте наданий Учасником Сертифікат відповідності втратив чинність, оскільки дійсний до 11.07.2025 Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати відповідний чинний документ

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-07-25, 12:26:59

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ІМПОРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
469 476 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-07-2025, 20:02:27
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:42:09
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:09-07-2025, 15:40:20
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ