Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Мова тендерної пропозиції - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 323 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 617 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
| ЄДРПОУ: | 08571423 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dnuvs.ukr.education |
| Контактна особа: | Тетяна Гончаренко |
| Телефон: | +380988841211 |
| E-mail: | go4har@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, встановлено наступні невідповідності у частині документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до встановлених вимог Додатку №1 до тендерної документації: - учасником надано договір поставки №АМ01/25 від 01 січня 2025 року укладений з ТОВ «АМУЛЕТО», видаткові накладні № 18 від 26 лютого 2025року на суму 25 839,20 гривень, №32 від 12 березня 2025 року на суму 18 251,70 та лист-відгук №1 від 29.03.2025, довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору(договорів) №13 від 13.07.2025 ПОВІДОМЛЯЄМО наступне 1. Наданий договір не містить інформації щодо: • обсягу виконаних робіт / поставленого товару, • вартості договору, • коду ДК предмета закупівлі, що унеможливлює ідентифікацію його як аналогічного до предмета поточної закупівлі. 2. Додані видаткові накладні: • не містять номера або дати вказаного договору, • відсутні будь-які ознаки, які дозволяють пов’язати їх із цим договором або предметом закупівлі. 3. У наданому листі-відгуку зазначено код ДК021:2015-42512200-0 Настінні кондиціонери повітря, який не відповідає коду ДК поточної закупівлі, що додатково унеможливлює підтвердження того, що постачання, згадані у відгуку, є аналогічними предмету цієї закупівлі. Також відсутня будь яка інформація про суму виконаного договору поставки. Учасник протягом 24 годин з моменту публікації цієї вимоги повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання: • нового (або додаткового) аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього та з підтвердженням обсягів, вартості та коду ДК; • або належних документів (акти, накладні, специфікації) приведених у відповідність, які дозволяють: ідентифікувати зв’язок між договором та виконаними зобов’язаннями; підтвердити відповідність наданого досвіду предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.