Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Строк поставки Товару – до 01 вересня 2025 року, згідно Додатку 2 (Дислокації навчальних закладів). Постачальник повинен передати товар, якість якого повинна відповідати умовам даного Договору
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 253 035 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 265,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04590731 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мазурик Катерина Миколаївна |
| Телефон: | +380973802559 |
| E-mail: | gcgoosvita@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Рівненська область,Вараський р-н місто Вараш, |
8 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.