Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 407,69 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 118 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена ПЕТРОВСЬКА |
| Телефон: | +380671584461 |
| E-mail: | olena.petrovska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (файл «довідка аналогічний мостиська (2).pdf»), в якому не дотримано вимогу замовника щодо оформлення документа, а саме, не зазначено ЄДРПОУ замовника за договором. Крім того, в тендерній пропозиції учасника, зокрема, присутні файли «довідка аналогічний договір.pdf» та «довідка аналогічний ж води.pdf», котрі також не мають повної інформації, згідно вимоги замовника: «із зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дати укладання та предмету договору». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп.1.1. п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дати укладання та предмету договору. *Аналогічний договір- це договір на поставку товару згідно коду 39520000-3 Готові текстильні вироби та/або Москітні сітки. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист по формі Додатку №1.1 до тендерної документації замовника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп.1. п.1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю» розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель:» частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.