| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 546,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 95,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор" |
| ЄДРПОУ: | 08564067 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kvs.gov.ua |
| Контактна особа: | Харченко Світлана Миколаївна |
| Телефон: | +380512378337 |
| E-mail: | cizovigz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Лагерне поле,5 |
0 |
Відповідно до пункту 1 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022 (далі — Інструкція), оцінка та розгляд пропозицій здійснюються відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 3 розділу 2 Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником у його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. Згідно з розглядом пропозиції є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 16.2. розділу 16 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) зазначено що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником на виконання цієї вимоги розміщено інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи пропозиції через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля Учасником накладений удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до вимог документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.