Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника: м.Хмельницький, Львівське шосе, буд.47/4. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі. Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 154 000,00 грн)КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (30% фінансування – 66 000,00 грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія № 27 імені Дмитра Іваха Хмельницької міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 25803088 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Качур Юлія Дмитрівна |
| Телефон: | +380382558899 |
| E-mail: | sschool27tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
3 |
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), Положення про уповноважену особу та наступну інформацію: 1. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС" ЄДРПОУ 45440077 в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі за код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі «Обладнання для навчального кабінету природничої галузі 7 класів НУШ (кабінет хімії) на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році (Цифровий вимірювальний комп'ютерний комплекс для кабінету хімії), (далі–Закупівля), ідентифікатор закупівлі №UA-2025-07-02-013436-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей: 1). Відповідно підпункту 4.3 пункту 4. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав підписаний Додаток 2 (технічне завдання), яким підтверджує відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – надати підписаний Додаток 2 згідно тендерної документації замовника. Враховуючи вище наведене ,керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі та Постановою 1178 від 12.10.2022 року ,Учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС" ЄДРПОУ 45440077 надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа вирішила: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.