Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 230 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 356,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пенітенціарна академія України |
| ЄДРПОУ: | 08571788 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://academy.kvs.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Світлана Сахно |
| Телефон: | +380938526228 |
| E-mail: | zakupivli_academy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Гонча, 34 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). п.2. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документів). Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документів).
Вимога про усунення невідповідностей: 1) ДОДАТОК 4 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, в повному обсязі, - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором - довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі із вказаною інформацією щодо предмета закупівлі, назва організації, з якою було укладено аналогічний договір (аналогічні договори), суми договору. - виписка з банку про повну оплату аналогічного договору (про повне виконання аналогічних договорів). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано: - 1 копії договору, в повному обсязі, - лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором - довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі із вказаною інформацією щодо предмета закупівлі, назва організації, з якою було укладено аналогічний договір (аналогічні договори), суми договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -виписку з банку про повну оплату аналогічного договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.