Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок" |
| ЄДРПОУ: | 37121913 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудко Наталя Вячеславівна |
| Телефон: | +380670067995 |
| E-mail: | ndudko3202@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87502, Україна, Донецька область,Маріуполь, провулок Київський, 10-а |
2 |
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Дзеркала для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м.Дніпро» за кодом ДК 021:2015 - 39290000-1 Фурнітура різна, у кількості 4 шт, очікувана вартість 15 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-28-000488-a), у «ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до п. 7 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю); Учасником надана «Довідка» у файлі «21_[05-07-2025 20.59.48]Повноваження.pdf» в якій не зазначено: місце реєстрації/проживання. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю в довільній формі, в якій вказані: місце реєстрації/проживання, ІПН, згідно вимог п. 7 Додатка 1.1 Тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.