Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 820 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22704183 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія |
| Телефон: | 380960956642 |
| E-mail: | tend_deposvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, 64 |
7 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі —Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей післяоцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерноїдокументації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.07.2025.
За результатами перевірки, учаснику ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ" (ЄДРПОУ:38490234), надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар); 1.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 1.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: довідка в довільній формі щодо виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (№ 004-09/22 від 19.09.2022; № 003-07/23 від 20.07.2023), при цьому, предмет договору за № 003-07/23 від 20.07.2023 є постачання «Чашок, блокнотів, друкованої продукції (продукції з логотипом)». Документ за договором № 004-09/22 від 19.09.2022 не відкрився для перевірки. Видаткові накладні за номерами № 38 від 10.10.2022; № 52 від 09.08.2023; № 54 від 03.10.2023 без прив’язки до конкретного договору. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 3.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар ); 3.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 3.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). ІІ невідповідність 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), у тому числі: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію». 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: інформація/документи підписані удосконаленим електронним підписом. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, що визначені в додатку 1 до тендерної документації, з накладеним електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.