Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 540 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куценко Анастасія Вікторівна |
| Телефон: | 380997107697 |
| E-mail: | fanutka9@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
3 |
Шановний учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації а саме: 1.) Відповідно до абзацу 2 пункту 13 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.). В поданій вами тендерній пропозиції є довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, в якій ви зазначаєте, що Учасник працює виключно в особі ФОПа, а для встановлення і обслуговування ламінарних шаф буде залучений сертифікований інженер. Однак у абз. 2 п. 13 Додатку1 до Тендерної документації було чітко зазначено, що учасник має надати інформацію про освіту і досвід роботи, що не було виконано. Досвід роботи вказаний лише для вас, як ФОПа, натомість інформація про вашу освіту і дані щодо сертифікованого інженера відсутні. 2.) Відповідно до абзацу 3 пункту 13 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати довідку складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на постачання аналогічного характеру та/або товару за 4 цифрою коду ДК закупівлі).. В поданій вами тендерній пропозиції є довідка щодо виконання аналогічних договорів, але в ній відсутні інформація про адресу і телефон Замовника. який зазначений в довідці. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу Вас надати: 1) Виправлену довідку з інформацією про освіту і досвід роботи; 2) Виправлену довідку про виконання аналогічних договорів та завантажити всі перелічені документи протягом встановленого постановою 1178 строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.