Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Зміни до річного плану закупівель на 2025 рік, п.10 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р (ВТзО)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 136 878 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 368,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
| ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюченко Олександр Геннадійович |
| Телефон: | 380980356669 |
| E-mail: | OKostiuchenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.» Під час перевірки пропозиції Учасника встановлено, що було завантажено 4 (чотири) файли «паспорт вітрина», «паспорт марміт других страв», «паспорт марміт перших страв», «паспорт прилавок» які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) або КЕП на кожному документі окремо. Учаснику необхідно усунути невідповідності, а саме: накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен файл окремо або підписати документи уповноваженою особою учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) з печаткою (у разі використання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.