Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 137 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола |
| ЄДРПОУ: | 14039833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черняк Костянтин |
| Телефон: | 0352521372 |
| E-mail: | info@gi.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул.Б.Хмельницького будинок 15 |
3 |
Шановний Учасник. У відповідності до Додатку 5 до тендерної документації ви мали надати: 1. Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1.1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів не менше одного. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір купівлі-продажу або поставки товарів за аналогічним предметом закупівлі згідно даного коду національного класифікатора. 1.2. Копія не менше одного аналогічного договору. 1.3. Копія(ї) документа(ів) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладна на поставку товару підписана сторонами чи інший аналогічний документ). Проте вами було надано копії договорів за «ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі» і «ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні», що є неприйнятним, оскільки закупівля проводиться за «ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи». 2. Технічну специфікацію згідно форми наведеної в Додатку 2 до тендерної документації. Проте в наданій вами Технічній специфікації відсутня дата її формування, що є неприйнятним.
Шановний учасник. Відповідно до вимог тендерної документації і Додатку № 5 до неї (Перелік документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) ви повинні були надати, але не надали / заповнили неналежним чином: 1. Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів не менше одного. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір купівлі-продажу або поставки товарів за аналогічним предметом закупівлі згідно даного коду національного класифікатора. 2) Копія не менше одного аналогічного договору. 3) Копія(ї) документа(ів) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладна на поставку товару підписана сторонами чи інший аналогічний документ). *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2. Учасник повинен надати Замовнику Акт огляду об’єкту на якому передбачається монтаж Товару (в довільній формі). 3. Проєкт договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Тендерна пропозиція згідно форми наведеної в Додатку 4 до тендерної документації. Щодо тендерної пропозиції просимо уважно ознайомитись з її формою і заповнити належним чином, а саме зазначити повну назву учасника торгів (прізвище, ім’я та по батькові), назву предмета закупівлі, класифікацію суб'єкта господарювання, організаційно-правову форму та форму власності учасника торгів. В Довідці №125/7 щодо права підпису документів ФОП Кутенковим М.В. відсутня дата її написання. Тому просимо усунути вищезазначені невідповідності шляхом надання відповідних документів згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.